Referenties

Recensies

Welsum

We hebben een onvergetelijke avond gehad mede dankzij de band Amplifier. Zij speelden de nummers die we van tevoren afgesproken hadden en lieten ons zelfs zingen bij Oerend Hard van Normaal. We kregen heel veel complimenten over het feest en menig gast vroeg hoe we aan deze band kwamen. Wij denken dat we Amplifier nog vaak terug zullen zien op andere feesten. Heel erg bedankt voor het geweldige feest, het dak ging eraf!

John & Kim

Zwolle

Goede swingende rockmuziek wat helemaal onze wens was. Kregen iedereen op de dansvloer. Waren nog veel beter als we hadden verwacht. Waren erg tevreden net als de gasten.

Carina & Menno

Dronten

Geweldig optreden!
Goeie muziek, goede sfeermakers ,top! Wij krijgen via iedereen te horen hoe superband jullie zijn. En dan nog het mooie nummer van Adele, dankje wel, kippenvel kreeg ik (in de warme ruimte).

Jaquelien en Libbe
(25 jarig jubileum)

Sloten

Wij hebben Amplifier als een super goede band ervaren, iedereen was laaiend enthousiast over Jullie, het was een geweldige avond, echt.....jullie spelen fantastisch en ook de zang was TOP!!! Wij waren trots dat wij zo’n goede band op onze bruiloft hadden!

Frea en Dennis

Nijkerk

De band Amplifier, is een jong en zeer gedreven stel. Ze speelde op onze bruiloft de sterren van de hemel. FANTASTISCH!

Martijn en Natascha

Log In or Sign Up